8.4.09

HUANG SHAN

6 comentaris:

  1. A-LU-CI-NANT!!!!!!!!!!!!!!!
    ara que em fas patir eh! tant estudiar... fas una carona...
    je, je! no em facis cas, es ENVEJAAAAA!!!!!!!!!!!

    marta (la cunyà)

    ResponElimina
  2. Cunyiiiiiiiiiiiiiii!
    Sísí, ja ho veus! porto un estrés a sobreee! jejeje. Ei, però ahir vaig fer un examen i he tret un 85/100. No està gens malament si tenim en compte el que vaig estudiar el cap de setmana, no? :) Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Hola guapo!!!

    Com heu nat tan lluny al mapa?? Huang Shan està a quinto pino!!!
    M'han encantat les fotos! es preciós!
    Un petó
    Suli

    ResponElimina
  4. Suli!
    Doncs mira, 7 hores dins un bus! jajajaja. Ha valgut la pena. Al natural és escandalós! :)
    Petoooons!

    ResponElimina
  5. Video:
    1 sola paraula IMPRESIONANT!!!
    me quedat amb la boca oberta tot el video!

    Suli
    PD: jo tb faria 7 hores i més per poder veure aixo!

    ResponElimina
  6. Veure't aqui al mig d'aquestes muntanyes em dona una sensació de pau...Disfruta molt de tot el que la vida et posa al davant.
    Un petó
    SISI

    ResponElimina