12.4.09


DIUMENGE
De camí al Districte d'Art de Nanjing, que resulta que estava tancat, ens hem deixat perdre per un dels barris tradicionals de la ciutat. La vida al barri transcorre el diumenge talment com si fos dilluns. Les botigues obertes, la barberia plena i l'home que normalment arregla bicicletes... Doncs arreglant bicicletes. I tot i que, no ens enganyem, el diumenge a tots ens agrada descansar, (i que no ens ho canviïn!) tot plegat desprenia una sensació de tranquilitat i benvolguda monotonia que semblava que no fes falta que fos diumenge ni que esperessin el dia de descans... Una sensació molt curiosa.


SUNDAY
On our way to the Art District of Nanjing, which by the way was closed, we voluntarily lost ourselves in one of the traditional neighbourhoods of the city. There life goes on on Sunday as if it was Monday. Stores open, the haidressers full and that man who normally fixes bikes, fixing bikes... And eventhough we all like resting on Sundays (and it better stay like this!), you could feel in the air some sort of peace and welcoming monotony as if Sunday didn't care and it wasn't necessary that it came... A very weird sensation.

10 comentaris:

  1. Espero que la tradició xinesa no ens arribi aquí, tot i que sembla ser que la fam pels diners farà que alguns comerços obrin també els diumenges...

    Estic molt i molt contenta que puguis viure experiències tan maques i també que amb la teva generositat ens en facis partíceps.

    Cuida't molt, cosinet i fins aviat. Aquest any jo no et podré venir a veure, però com a mínim l'Anna sí!

    Petonets i records d'en Kjell!

    eva

    ResponElimina
  2. Cousiiiiiin! Quina ilu llegir-te! Sí, ja hio veus... cada dia és una experiència, i m'encanta! :) Ai, m'agradaria molt que vinguessis! Potser si l'any que ve encara hi sóc...
    Tu com estàs?¿ Com va tot? Records a en Kjell!
    Un muaks!

    ResponElimina
  3. tela tela tela...
    SISI

    ResponElimina
  4. Jordi hem sembla que ja m'en surto.
    SISI

    ResponElimina
  5. doncs jo no soc pas gaire diferent d'aquets xinos! es a dir, jo tb aixeco el pais un diumenge (i un dilluns de pascua): TREBALLANT! faig gala de la frase "treballar mes que un xino", mai millor dit! jeje

    Suli

    ResponElimina
  6. Síiiiiiiiii! Mama! menys mal! :) ara ja em puc creure que us llegiu el blog! ;) Muaks!

    ResponElimina
  7. Jo quaqn vingui, vull provar una peluqueria d'aki.....
    Nins

    ResponElimina
  8. Si pots demana'm hora per la pelu.Vull un tallat i un recollit.
    SISI

    ResponElimina
  9. Jo tb em demanaré hora aquesta meravellosa pelu!!per cert...no em podries pas enviar aques poster tan guay dakesta xineta..a la pelu de ma mare li quedaria....juasjuas

    Dani

    ResponElimina
  10. jo amb la pelu no se si m´aterviré!!!Dependrà de la fila que faci la nins!!!!
    Anna T.

    ResponElimina