30.4.09

GUILIN

INCREIBLE

12 comentaris:

  1. Nanu!!no hi a paraules per explicar lo INCREIBLE que es aquesta zona!!guawww quina pasada!M'ha encantat, llàstima que no tenim tans dies ni diners per passar-hi!!snifsnif
    Per cert, m'ha encatat el transport dels porquets!!juasjuas

    PD.Ojuuu estàs molt sec!!!!ja jales suficient??ja ser que això t'ho hauria de di te mare..però jo tb em preocupo per la teva salut!!

    ResponElimina
  2. Impressionant!!! gracies per mostrar-nos lo maravellos que es el mon on vivim! sense tu no ens enterariem de la meitat.
    ja estic esperant la seguent excursió!!! On anem???

    marta

    ResponElimina
  3. Es impressionant! Veig que encara queden paradissos....

    ResponElimina
  4. Dani!!!! ostres, seria brutal anar-hi! Però tot no ho podem veure, és massa gran aquest país tu... En fi, ja veurem coses guai ja! :)

    Tranqui que ja saps que jo la gana no la perdré mai! ;)

    ResponElimina
  5. Martola! ai que maca que ets! Doncs ara m'estava mirant la guia! Hi ha tant per veure! jejejeje. És clar que hauré de començar a passar la plata per veure si algú em dóna almoina, pq a aquest pas m'ho poliré tot en un plis :)
    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Fantàstic¡ m'ha agradat molt.Veig que tinc un fill molt valent,ni que em donguessin 500 euros no em penjaria una serp al coll.Suposu que devia estar domesticada oi?.
    Un petó

    SISI

    ResponElimina
  7. jajajaja!
    Suposo que sí mama... No ho vaig demanar... de totes maneres portava un tros de celo a la boca per si les mosques... No sé fins a quin punt es poden domesticar les serps... :)

    ResponElimina
  8. Hola guapo!!!!
    Eis! M'encanta! Ja sabia jo que havia de ser una passada! Es increible!
    Estic amb en Dani, estas una mica sec!Cuida't
    Un petó molt gran
    i gracies per poder tenir una finestra al món i poder desconectar de la rutina de cada dia amb les teves fotos i animotos!Ajuda molt!

    Suli

    ResponElimina
  9. Suliiiiiiiiiiii!
    Sí, ha valgut molt la pena!
    Home, sec sec no estic... El que passa és que al principi amb el canvi es perd pes...
    Ai nena, gràcies a tu per llegir-me i comentar!!! Estàs al top ten de comentaristes juntament amb me mare! ;) Lluitant pel nº 1!
    Un petonàs!

    ResponElimina
  10. Awesome!!! No words, genial! Cada cop tinc més ganes de venir per descobrir tots aquests tresors que tan ben amagats tenen els xinos!!!
    Nosaltres et portarem fuets, però de moment menja que estàs més prim!
    Sara

    ResponElimina
  11. Ai sí, aquí m'agradaria portsr-vos-hi, però està a dues hores de nanjing en avió cap al sud...
    Ja menjo ja... És normal perdre pes al principi...

    ResponElimina