29.3.09




FEINES EXTREMES!
Un cop a dalt de la torre de comunicacions de Shanghai (la torre de les boles perquè ens entenguem), resulta que la sorpresa més gran no va ser la vista, que també..., sinó que de sobte, de més amunt es va despenjar la brigada de neteja de la torre. Jutgeu vosaltres mateixos... Qui s'atreveix amb aquesta feina? M'hagués encantat preguntar-los un parell de coses:

- Els agrada la feina?
- La van buscar? o com la van trobar?
- Està ben pagada?
- O senzillament... Perquè?
Sigui com sigui, vaig decidir:
1. M'agraden les altures, però no crec que m'atrevís a fer una feina així...
2. Els tinc gran respecte.

EXTREME JOBS
Once at the top of the communications tower (the balls tower so we're all clear), my biggest surprise wasn't the view... All of the sudden the cleaning team came down from the upper part to clean the glass. Judge it yourselves... Who'd dare to do it? I was really impressed. I would have loved to ask them a couple things:

- Do they like the job?
- Did they look for it? Or how did they find it?
- Do they pay good money?
- Or simply... Why?

In anycase I decided:
1. I like hights, but i don't think I could do that...
2. A lot of respect for what they do.

2 comentaris:

  1. Ostres!! Impresionant! Jo no se si podria fer una feina aixi, però m'encantaría repelar d'aquesta torre!! Tela, que petits es veuen els rascacels...

    ResponElimina
  2. Aquest pajaru ha arribat molt amunt en la seva carrera professional, no?...

    ResponElimina