10.5.09







CLASSES DE CUINA
Tornem a la meva passió pel menjar i la cuina... Una de les poques pegues que té la meva experiència a Xina: no tinc cuina! Però amb la Natalia hem trobat la solució! Avui hem començat classes de cuina xinesa al Don Rafael! Per si no havia quedat prou clar que són una gent fantàstica, els diumenges al matí el seu cuiner ens dóna classes de cuina i després ho degustem plegats!
Avui hem preparat:
Gong Bao Ji Din (un dels meus plats preferits): Pollastre amb cacauets (descripicó ràpida); TouFu amb porc; Sopa de peix i Verdura saltejada amb all. Tot acompanyat d'arròs, és clar. Deliciós i curiós!
Un dia que disposi de més temps us penjo alguna recepta, que sé que a més d'un/una li faria gràcia provar.
Bon profit!

COOKING LESSONS
Let's go back to my love for food and cooking... One of the not many dark aspects of my stay in China is, without any doubt, the fact that I don't have a kitchen. But with Natalia we found the solution! Today we started chinese cooking lessons at Don Rafael. If it wasn't clear enough that they're great people, sunday mornings their cook is going to teach us how to prepare chinese food and afterwards we will enjoy it together!
Today we prepared:
Gong bao Ji din (one of my favourite): chicken with nuts (fast description); Toufu with pork; Fish soup; and garlic vegetables. Delicious and interesting!
Someday, when I have more time, I'll post a receit, since I'm sure that more than one would love to give it a try.
Enjoy!

4 comentaris:

  1. Ja se perquè t'has aprimat, en aquesta cuina només hi veig verduretes.M'agradaria que hi posessis una recepta que fos senzilleta.
    SISI

    ResponElimina
  2. Si va....que aixi ho probarem a casa... a veure si el papa es motiva, i ens ho fa...
    Pollastre al wok...( o aixo es japo?? )
    Nins

    ResponElimina
  3. Hola guapo!
    bueno he estat liada amb guardies i estrés pero no pensis pas que no segueixo el blog! i per no perdre la meva puntuació he robat 1 moment per escriure.
    Tu, aquest menjar fa molt bona pinta! lo unic que a mi els cacauets no em barrufen, pero lo demés n'hi ha per lleparse els dits!
    mmmmmm

    Suli

    ResponElimina
  4. Mmm... La propera vegada que ens trobem ja saps què et tocarà, tit! Molts petonets!

    eva

    ResponElimina